Geen bevestiging ontvangen?
Nadat u uw bestelling heeft afgerond, krijgt u automatisch binnen enkele minuten een bevestiging. Heeft u deze na langere tijd nog steeds niet ontvangen? Dat kan komen door:
- mogelijk foutief ingevuld e-mailadres;
- mogelijk is de bevestiging in de map voor 'ongewenste e-mail' terecht gekomen.
Betalen
U kunt veilig betalen via:
- iDeal;
- PayPal.
Kortingscode
In het winkelmandje kunt u uw kortingscode verzilveren. Vul de code in om het bedrag te verrekenen met uw bestelling.
Factuur
Je krijgt altijd een factuur gemaild als bijlage bij de bevestiging van je bestelling. Wanneer je bestelling betaald is, krijg je daarvan een aparte e-mail van ons.
Bestelling aanpassen
ls een bestelling eenmaal geplaatst is in de webshop, dan kunt u deze niet meer zelf aanpassen.
Mocht u iets willen aanpassen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op met vermelding van uw ordernummer. Dan proberen wij uw bestelling nog aan te passen.
Is de bestelling al ingepakt voor verzending, dan kunnen wij deze helaas niet meer aanpassen. U zult dan een nieuwe bestelling moeten plaatsen of een artikel moeten retourneren. De kosten van retourneren zijn voor eigen rekening.
Bestelling annuleren
Wanneer u uw bestelling wilt annuleren dient u zo snel mogelijk met ons contact op te nemen met vermelding van uw ordernummer
Is uw bestelling al verzonden? Dan kunnen wij deze helaas niet meer annuleren. U kunt deze uiteraard wel binnen 14 dagen retourneren. Retourkosten zijn voor eigen rekening.